Julafton:)

Hoppas att alla hade en lika bra jul som jag hade! Det började med att jag och Annie gick upp vid tolv och då fick vi varsin julstrumpa. Sen vid ett tiden blev det julmiddag och det blev mycke mat!!:) sen Kalle och vid 17:42 delade vi ut julklappar.jag fick några underbara saker som: 2 par klackeskor, kläder, en jacka, en Parfym, jul grejer och massor av underbara saker! 

Gjorde dock en miss, jag gav ett kuvert till min bonus pappa utan på sid det ett julklapps rim och när han skulle öppna det då fanns det inget i! 
Jag hade glömt att stopa ner pappret där det stod att han skulle få ett par appelhörlurar så fanns den inte där😂

Jag hade glömt den hemma! Sämst!

Men jag berättade bara vad han skulle få.

Imorgon så blir det att åka hem igen, hem till gamla ume:)
Hade inte tänkt att göra så mycket imorgon kanske fara ut och springa, det beror på vädret. Annes blir det att beställa mitt smink från elf! Är super taggad på det. Har längtat hela hösten på det men imorgon blir det!!

Men nu ska jag fortsätta att se på hunger games. Hoppas ni har en super grym kväll så hörs vi.

Ha de gött!





Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus