onsdag

dagen började med ett kemiorov som gick hyfsat bra tycker jag, jag svarade på alla frågor och jag hoppas på ett C eller ett B så att jag inte sänker mig:)
dagen flöt på med idrott,bild,lunch.
till lunch fick vi jullunch,köttbullar,prinskorvar osv! det var super gott och det fick mig att inse att det är sista jullunchen på bräntis. man blir lite ledsen av tanken men det känns ändå roligt för man kommer att träffa så många olika människor och börja gymnasiet. men jag kommer att sakna bräntis och alla människor som går/gått där. men jag vet att jag kommer att ha kvar alla underbara människor i mitt liv.
 
sen hade vi svenksa sen matte och sen sluta vi!
efter det for jag på stan med malin,hennes ojkvän,filippa och hanna. ni kan läsa om det i mitt förra inlägg:)
 
annars hae det varit en toppen dag och jag har städat mitt rum och tvättat! det händer typ en gång per månad. haha näe men jag kände att det var dags.(: ha en go kväll.
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus