skola!

det är såå mycket i skolan just nu. en so inlämning, typ 3 no saker som ska in osv. jag känner att jag har varit jätte dåligt på att blogga men det har verkligen varit super mcyket att göra! men jag måste bli bättre! skärpning nu:) 
idag så började dagen med ett praktiskt prov i hkk och det gick riktigt bra, jag älskar verkligen hemkunskap man kan göra typ vad som helst och det går ända super bra :)
annars flöt dagen på som vanligt och jag hade elevensval som ssta ämne:) simning. älskar att simma med jag har nästan igen tid att göra det:) så det var därför jag valde att ha det som elvensval:)
 
kom hem efter 5 någon gång och åt mat.
har precis gjort klart min no redovining sak som man ska göra på movenote:) den var så dryg men jag hoppas att jag svarade rätt:P
 
men ikväll så blir det plugg och kanske lite bak, ja juste jag har träning ikväll 20:00-22:00 vilket kommer att bli najs. kommer att vara så trött imorgon. men känns endå bra att träna. det blir curling träning och jag tränkte öva på takear, det känns som jag har blivit så dåligt på det på senaste tiden. jag kan inte göra hårda stenar :(
 
men vi kanske hörs ikväll. ha det gött!
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus