veckan..

Det har typ varit den längsta veckan någonsin!
det tog typ aldrig slut. men äntligen är det fredag, som jag har längtat!
det är som sagt lucia idag. vi hade det lucia tåg på skolan, osm jga var med i och vi var bara 6 personer. jag må säga att det var väldigt modigt av oss 6 att gå upp och framföra låtarna osv! grymt jobbat tjejer!:)
6 personer lyckas göra ett lucia tåg, vi var en lucia, 2 änglar(jag var en av dem:P) 2 tomtenissar och en typ jungfru maria eller något :)
en av de bästa dagarna på länge, jag var sjukt nervös men jag tycker att vi gjorde det riktigt bra!
 
så i veckan har vi typ tränat till lucia osv. nästan alla prov är avklarade förutom. ett kemiprov, en labraport och en so inlämning:)
i hellgen blir det att plugga och plugga och försöka göra klart allting:)
kommer också att fara till hörnesand på söndag eftersom på måndag ska jag kolla på skolan och gå på intervju. är jätte spänd och väldigt nervös inför måndagen. jag hoppas att det kommer att gå bra! :)
 
jag vill också säga tack till alla härliga människor som har skrivit med mig i veckan, jag känner att jag dissar folk och det är inte meningen men jag har inte haft en sådan bra vecka och det är väldigt roligt att någon skriver och gör en glad!
 
det måste spridas mer kärlek i världen<3
 
ha en as bra fredag den 13:e! :)
 
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus