kvällen

ikväll blev det ingen baking,ingen video, inget plugg..... men vi for och handlade :) jag har kollat lite på kameror, jag gillar canon 650d väldigt mycket! och canon 5d :) super fina kameror. funderar på att köpa en ny kamera när jag har pengar till det! men  sen for vi på coop och jag kollade på smink( som vanlig!) men jag försöker bestämma mig vad jag ska köpa på torsdag( för då blir det shoping) men jag vet 2-3 grejor i alla fall som jag ska köpa:) men nu blir det att duscha, ses! :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                      canon 650d :)                                                                 caonon 5d
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus