Godmorgon

Nu är jag som sagt i Stockholm vilket jag va redan igår också. Det började med att vi for på Ikea för att äta frukost, var såå sjukt trött även fast jag nästan hade sovit hela vägen. Efter det for vi till Kirsta galleria där jag träffade Mickaela!! Jag var såå nervös inför att träffa henne, Mickaela är en tjej som jag träffade på yngre junior sm i Jönköping, vi började att prata osv. Så båda är jätteblygga så vi gick typ runt där och sa inget:) men efter ett tag började vi prata om curling och killar. Det finns världens snyggaste kille i hennes klass..:D men jag var tvungen att gå för vi skulle fara till campingen och kolla vår stuga.

Det är en ganska mysig stuga. Det finns ett litet kök och en tv och fyra sängar.det ända som sög var att jag frös så sjukt mycket i natt...

Men vi 18.00 så skulle jag vara tillbaka och träffa Mickaela igen, denna gång så skulle vi vara hemma hos henne, hon sa att de skulle ta ungefär 10 från oss till hon....för oss tog de 1h o 30 min😂 80 för mycket!! Vi körde såå fel och vi var helt vilse..men som tur var så hjälpte Mickaela pappa oss att köra rätt👌 

Men när jag väl kom till henne så började vi prata och det kändes som att vi hade känt varandra jättelänge:) vi gick ut och gick också och snappade med snygga killar varav den snygga killen i hennes klass😏 
Sen så körde de mig till camping(vilket var super snällt!) 
Jag saknar henne redan..:( kommer typ inte träffa förren hösten:(

Men idag så ska vi fara till Täby och shoppa( eftersom jag inte handlade något imorgon) och sen kanske vi ska på Skansen så att rayan får se lite djur:) 
Sen ikväll så går båten till Finland klockan 20.
Ni får ha de så bra, då hörs vi💕 
Ha de!



Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus