på g igen:)

hej hej nu var det länge sedan(igen)..
men jag känner att jag vill börja blogga och göra videos igen:)
 ialla fall... idag hade jag mitt första vattegympa pass.
så sjukt roligt, det är då ett program som jag har fått av min sjukgymnast som jag ska göra varje onsdag på sjukhusets terapibad.
 
men jag känner att jag har varit väldigt hurtig idag, jag har spelat in 3 videos :D
en la jag ut idag och de andra kommer ut ihelgen och nästa vecka:D
men imorgon så ska jag fara till sthlm och sova där tills söndag och på söndagskväll så ska jag till finland:) asroligt. hela familjjen ska fara, pappa,rabia,yasine, rayan och jag:D
är så sjukt taggad!!:)
ha de gått och gå och se min senaste video:)
 

Kommentarer

anonym från bräntis hihi

2014-04-10 - 17:39:31
så hima söt du är asdfghjk varför ska du flytta??? :((( jag vill lära känna diggggg innan du flyttar!!! :(((( du är iaf supersöt och kläderna du köpte var jättefina! :)
Svar: Tack så sjukt mycket det värmer. En fråga vem e du?? Vil gärna lära känna dig. Snapa mig , cissi_fransson :))
Cecilia Fransson

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus