back in härnösand..

jaop! då var man tillbaka i härnösand. det var en underbar helg i vännäs. vi firade mig och åt tårta och sedan gav rayan hans presenter eftersom han fyller år på torsdag.. min lilla älskling blir 2 på tordag!!<3
så det är typ det jag har gjort i helge, har också bakat bullar. love to bake! dock är det svårtare att baka här nere eftersom jag inte har så många som äter upp det åt mig :D
sen idag så har jag åkt tåg och spelat broomball..kanske det heter med det andra rån curlingen:) jätteroligt
är dock inte så taggad på att gå upp klockan 06:30 för att gymma.. det som är sämst är att jag inte vet hur man ska göra eftersom jag bara har varit på ett gym 2 gånger lol!
men det ska nog ordna sig..kanske
jag har dock oxå tagit lite kort ihelgen så nu kommer det komma upp bilder här på bloggen oxå(dock bara på rayan:))
men ni får ha de så gött!

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus