fredag!!

äntligen fredag, känns så sjukt skönt! idag så hade vi 4 lektioner och tiden går sååå sakta på skolan för man har så långa raster typ 1 timme, väldigt ovärt. men vi hade idrott idag och då körde vi lacross(stavning) super kul, asså fan skulle kunna tänka mig att spela det på riktigt så roligt!
efter skolan så gick jag till simhallen och körde en timmes ben och teknikpass= 2 km så det var helt okej. tänkte att det var första gången så var tvungen att ta det lite lungt. när jag kom hem så drog jag och gustav ut för att springa ( han sprang lååångt före mig..sjukt duktig är han!) så jag körde 2,5 km. det känns helt ok. det känns som att jag har gjort något ialla fall! ikväll så blire film!
ha de!
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus