onsdag!

När jag skulle gå hem från skolan så himeln så underbart rosa/lila och då kände jag att jag var tbungen att fota lite. jag har inte haft så mycke till til fotandet när jag flyttade ner hit, så det kändes jätte bra att få gå ut å fota lite:)
hoppas ni har det bra, själv så är det lite mycket nu. vi har kommit in i en provtid då vi har minst 2 prov/inlämningar per vecka.. så det blir väldigt mycket plugg nu men snart är det jullov. det är typ mellan 10-20 dagar kvar vilket är ingenting. jag längtar så sjukt mycket.:) imorgon har jag ekonomiprov så vi får väl se hur det går, det var också tänkt att vi skulle ha franska redovisning imorgon men vi fick flytta den till nästa torsdag. kan ni fatta att jag blev glad eller!! :D så nu ska jag fortsätta och plugga och kanske spela in en video ikväll ( det har jag också varit dålig på ) men jag ska försöka bli bättre på det :)
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus