umeå<3

då är man tillbaka i umeå, ihelgen var jag hos min mormor och båda mina mostrar och vi firade lilla julafton. det var jätte mysigt. fick ett knivsätt med 7 knivar, en handsprit, ett halsband å annat fint! det var jätte roligt och mysigt att få vara med släkt. 
det här året så ska vi fira jul hemma med daniella, sigge å stefan. det är så sjukt spännade! :)
men ialla fall ikväll var jag med emilia, och jag har inte träffat henne på hur länge som helst. så det var jätte skönt att träffa henne, vi såg på film och hade det mysigt:)
sen när jag kom hem ville annie att jag skulle fläta hennes hår(inbakade fläter) som jag aldrig gjort förut... så detta blev resultatet :P
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus