Lördag

Dagen började med att jag steg upp klockan 06:15 för att kunna vara på curlinghallen vid 07:00. Vi hade cafeteria tjänst. Vid halv nio hade jag väldigt ont i min hand så jag och RALF for till vårdcentralen för att kolla vad de va, doktorn sa att det var en nerv som var ikläm:) så efter det for vi tillbaka på curlinghallen och såg på matcherna, vi for hem strax efter tolv. Sen duschade jag och såg på någon film och somnade. Vid halv fyra-ish så drog jag för att se per, vi gick till Emil och va med honom fram tills klockan sex, sen myste jag och per och vid nio drog vi till mig. 

Per drog nyss och det har varit en underbar kväll, vi har bara myst och pratat:) superkväll!

Ja bjud på en bild:)


Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus