1 juli.resan fortsätter.

resan fortsätter till nästa mål som är tyskland. vi åker igenom danmark och sedan så ska vi till... haha kommer inte att säga men jag är jätte taggad för att fara dit ialla fall. vi ska vara där på torsdag så ja kommer säga då vart de e som vi ska. vi ska oxå sova en natt i danmark sedn så ska vi till tyskland. det kommer att vara jätte roligt eftersom vi kommer att träffa ralfs släkt å vara med dem. de kommer oxå att visa oss olika delar av tyskland. men vi kommer inte att fara på så mnga utav de vanliga tykla turistmålen eftersom jag fick se dem när vi var där 2009. men hans släkt är jätte treviga så jag tror att vi kommer att ha det jätte bra plus att vi får shoppa när vi ä där!! har ni varit i tyskland någon gång? kan ni tyska? vad tycker ni om tyska. jag tycketr att de låter lite arga när ded pratar  men de kanske  bara är språket? aja jag ör ialla fall glad att vi är påväg dit nu:)
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus