2 juli-danmark/tyskland

ja  nu är vi äntligen i danmark eller i tyskland och det är bara 2 dagar kvar!! det är dock lite jobbigt att åka husbil såhr lnge men jag får ialla fall sova.
är det bara ajg som på semester eller när man far någonstans som blir snål? asså man har pengar men man vill inte göra av ´med allt eftersom det kanske komemr något annat mn vill köpa någon annanstans på resan. jag hoppas att jag får köpa det jag vill men man vill ä ndå inte mköpa för  mcyket onödigt. det känns ju inte bra heller. men har ni haft en  bra sommar än så länge? jag hoppas det ialla fall. förhoppningsvis så skiner solen. och alla skrattar och ler.
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus