Final dags!

Ikväll smäller det! Final jag hoppad av hela mitt hjärta att Tyskland vinner! Vi ska se den med danny å familj och ralfs pappa på zitadelle. Det kommer att vara jätte mysigt, först ska vi äta middag hos danny vi ska äta kfc och bara ta det lungt sen blire fotboll! Men tiden innan matchen så händer det knte så mycket...jag ligger i sängen och har allmänt tråkigt,.önskar att någon roligt människa kunnde skriva till mig:( det skulle så göra min dag!:) så om det är någon som läser detta så får de gärna skriva till mig för jag dör det finns inget Att göra här, det är bara skilt varmt och jag är för trött för att kunna gå ut och göra något. Så snälla skriv till mig!!! Ha det bra!:)

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus