Heide park!

Idag var andra dagen som vi var på Heide park och det är otroligt roligt! Igår var det väldigt mycket folk fattityd ungdomarna hade skolavslutning igår:) men vi har hunnit åka alla attraktioner 2 gånger eller fler. Den ända dom vi bara åkte en gång var big loop, den hade då väldigt många loopar. Jag var vaken ungefär 1/4 av åkturen eftersom allt svartnade för mig och jag såg ingenting. Inte najs! Imorgon så kommer Matias å maren, ralf kusin å hans fru,så då blir det sista dagen på beide park och sen ska vi bara umgås. Vi ska oxå vara med dem på söndag och måndag. Jag hoppas ni har det bra! Saknar alla i Umeå! OBS detta är sista dagen som jag har internet:( men jag kanske hittar några Hotspots som jag kan blogga ifrån:) 
Ämne just nu sitter jag och konstigt nog ser på fotbollen, Tyskland-Frankrike:) de står 1-0 heja Tyskland!
Men ni får ha de!

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus