27 juni.today is that day!

tjenare!
idag är dagen, dagen då jag far på semester! jag är så exalterad.jag kommer att vara borta i ungefär 5 veckor och när jag kommer hem så har jag två dagar hemma innan jag far till taizé!!! men jag är helt säcker på att detta kommer att vara en super sommar och det är min sista sommar innan jag flyttar til härnösand. så jag ska njuta av varje sekund. jag ska försöka att blogga när jag har internet, detta som  kommer vid 13 tiden varje dag mellan 27 juli och 12 augusti är tidsinställda inlägg som jag skrev veckan innan jag åkte. men så fort jag har wifi så kommer det inlägg, ni kan märka skillnaden mellan dem genom att.. om det står datumet i rubriken så är det ett tidsinställtinlägg. den 1-2 juli far jag till tyskland, men dessa 4-5 dagarna så kommer jag att kanske blogga från min mobil:)
men ni får ha det så bra så hörs vi:)
 
 
 
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus