28 juli.life is good!

första dagen ute med husbilen och jag älskar det, helt underbart och vi har inte brottom någonstans, första aktiviteten som är planerad är på måndag.så i sakta mak är vi påväg ner till södra svergie. hur är eran sommar.jag hoppas att ni har det bra, jag saknar alla så mycket! hoppas att ni badar,äter glass,solar och bara njuter av sommaren för alla förskänar att ha lite egen tid och bara njuta av livet.
för innan man vet ordet av det så är det vinter och kallt igen. jag hoppas att det kommer att vara mycket sol i sommar. ni får gärna vara sociala på kik å snap: cissi_fransson. snälla don't let me be alone. skriv. så lovar jag att ni kommer göra min dag mycket bättre.
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus