UpptakningslĂ€ger 👌

Har varit pĂ„ upptakningslĂ€ger i söndags Ă„ idag..de va underbart roligt! Alla va vĂ€ldigt trevliga Ă„ vi hade asroligt. Det var mycket roligare Ă€n va jag trodde de skulle va. De va olika tĂ€vlingar Ă„ lekar. 
Vi hade tillochmed turen att fĂ„ underbart vĂ€der..nĂ€stan för bra eftersom jag Ă€r nu helt röd i ansiktet plus att jag har brĂ€nnblĂ„sor över kinderna..inte najs.. Men annars har det varit en toppen dag. Vi fick ocksĂ„ chansen att se pĂ„ deras sjöslag, sĂ„ studenterna ska bygga en bĂ„t Ă„ tĂ€vla med den. LĂ„t mig bara sĂ€ga att de e crazy nĂ€r de ska ta studenten, assĂ„ pĂ„ ett bra sĂ€tt. De verkar sĂ„ himla roligt. Är nu as taggad pĂ„ att flytta ner ditt Ă„ gĂ„ dĂ€r:D






Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 Ă„r, UÅ Curling, TrĂ€ning, Smink. Det summerar mitt liv pĂ„ ett ungefĂ€r. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus