dagens träning:)

jag har fått/gjort ett nytt tränings schema som jag ska följa framt tills sommaren. fokusen ligger mest på rumpa,lår och kondition. men det kommer också att bli lite överkropp. jag kommer att göra några uppgifter varje dag och det är två dagar då det blir lite annorlunda. jag är så exalterad över dettta. så nu kommer jag att ha något att blogga om varje dag:D 
idag blev det rumpa,lår och kondis.
 
20 st knäböj med 2 kg i varje hand.
tränade muskler: Musklerna på lårets framsida, insida och baksida samt rumpa. 
 
20 st pile med 2 kg i varje hand.
tränade muskler: Musklerna på lårets framsida, insida och baksida samt i baken.
 
20 st knäböj på ett ben
Tränade muskler: Musklerna på lårets fram och baksida samt rumpan.
 
20 min 20 km/h på motionscyckel.
tränade muskler: baksida och framsida lår och även vaden.
 
är det bara jag som älskar att känslan man får av att träna? så detta blev min träning idag och resten av veckan så kommer det andra övningnar och jag kommer också att öka på detta vecka efter vecka.
ha de så gött nu! så hörs vi snart!
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus