ESC..

Såg ni på den? Eurovision song contest.. Ja vad ska man säga... Min favoriter var ialla fall Ryssland,Slovenien,Danmark,Montenegro,England,Tyskland,Finland och Spanien. Men Österrike vann ju och jag kan säga att jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde ikväll. Pappa sa att den som man tycker är sämst vinner oftast, det är inte så att jag har något emot henne men på riktigt..ja underhållande var det ialla fall:)
Asså låten var helt ok men hon vann ju bara av sympati röster eftersom hon har fått så mycke skit från andra länder och för att de inte tycker att hon ska få va med. Jaja grattis får man väl säga och tack för en underhållande kväll..:D

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus