Godmorgon❤️

Äntligen är det fredag igen, hon vi har haft en underbar natt och morgon. 
Idag så blir det att åka till Docksta till mormor o imorgon fyller min moster år så då ska vi fira henne👌 
Snart är det måndag igen...tänk att tiden går så fort, snart går jag och många andra ut nian, grundskolan, vi kommer alla att splittras och gå skilda vägar..tiden har gått så fort det känns nästan som att jag började i 7:an igår. Jag hör ganska många som säger att de inte kommer att sakna sin klass men jag tror innerst inne att de kommer att sakna den lite gran. Det är ändå en klass och människor man har gått med tillsammans i 3 år och 3 år är ganska länge.. 
Men nu tar vi klivet in i vuxen vägen, nu är det dags för oss att visa att vi kan stå på egna ben!

Haha hoppas ni har en bra morgon!


Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus