lördag:)

igår så hade vi våran klassresa och ja vi var 4 stycken:P en det var roligt ialla fall. vi hade varit och sålt saker på loppis i höstas för att kunna fara till Boda Borg,eftersom det är typ en team grej så det kunde vara roligt att sammarbeta en sista gång tillsammans. men det var synd att det bara var 4 stycken från klassen som ville ha en klassresa :/ men det bästa var att vi vann, vi klarade flest celler:) jag började dock blöda näsblod så vi for och år middag på max. super gött. sedan for vi till jennifer för det var tänkt men det slutade med att bara jag och jennifer sovde hos henne men det var kul de oxå:) 
så först var vi hos jennifer och spelade brännboll/baseboll sen drog vi till ica och köpte lite stuff. sen var vi i en lekpark och prattade (jennifer,jag och sara) destinee hade gått hem:/ sen kom emillia och sedan gick sara hem.
 
as det var asroligt att va med emilia, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv :D
 
jag och jennifer gick hem vid halv tolv för att äta någon  men vid tolv gick vi tillbaka till emilia och va med henne. jag tror att vi kom hem vid 2 halv tre och då såg jag o jennifer på film och hade det jätte mysig och bara pratade om allt, kommer verkligen att sakna det när vi flyttar ifrån varandra. men vi har bestämt att vi ska ringa varandra på fredagar. asså jag kommer att sakna henne så sjukt mycket!!! <3
 
sen gick vi och la oss vid 5 halv 6, så jag e lite trött idag men jag har fått så mycket gjort... jag har handlat och sovit,sett på hockeyn och pluggar. en helt ok dag men nu ska jag dör en stund så hoppas att ni har haft en bra helg så hörs vi:<3
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus