Skola❤️

Man börjar inse att det inte är många veckor kvar innan skolan är över. Jag kan bara säga att det kommer vara såå skönt att slippa alla tjejdraman.  Det blir bråk mellan tjejer alldeles för ofta! Liksom även fast man inte har gjort något så ör det ändå en själv som ska be om ursäkt.. Och varför är det så, ibland känns det som om att alla tjejer vill va med i bråk. Och man bråkar om värdelösa saker. Det finns ingen mening idet och ett slösar bara med en tid! 
Jag hoppas verkligen att när man kommer till gymnasiet att det blir en nystart utan draman och bråk. Jag önskar att man bara kunde sluta lägga energi på att vara sur, man borde lägga tid på att ta vara på den sista tiden med varandra...
Det är bara en månad kvar, jag tycker att man borde lägga energi på att ta vara på varandra eftersom vi sen kommer att splittras:(
Peace✌️


Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus