det snöar!

hejjjj! är det bara jag som får julkänslor när det snöar? och snart är det december, bara 17 dagar kvar!! och då får man julpynta! jag längtar så sjukt till december för det är verkligen den super mysig månad då man bara kan mysa, ha det gött och va med familj å vänner! ialla fall jag blir lite gladare under julmånaden, alla beskymer försvinner och det finns inga problem!
jag har tillochmed redan tagit ner julpynt till härnösand, för jag känner att jag inte kan fira jul utan jultomtar och en massa rött! så iår kommer det bli så roligt att få julpynta själv och få bestämma allt själv, men det kommer att vara tråkigt att inte vara hemma under denna fina månad... men det är väl så det blir.
 
jag är den sådan som börjar lyssna på julmysik väldigt tidigt:) så nu spelas det ljuv julmusik dygnet runt :P I love it!
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus