onsdag!

idag så har jag verit hemma från skolan. är förskyld och jag hatar det! men jag mår så mycket bättre nu och jag ska på skolan imorgon:) igår så fick gustav fara in på sjukhuset igen så jag var väldigt orolig för han så jag osv hos malin i natt och det var jätte mysigt! så otrolgit skönt att jag har henne här! men nu så ser jag på glee och försöket lära min river flows in you på piano, det är så sjukt svårt!! fattar ingen ting:( 
men ihelgen så ska jag hem till umeå igen. på lördag så ska vi på julbord ute i skeppsvik och det är så otroligt mysigt eftersom man får klä upp sig och sminka sig i timmar och sen bara äta god mat och umgås med underbara människor! på söndag så ska jag och tova jobba i kafeterian( eller hur det stavas:P) och se på några matcher i curlinghallen, super kul!
jag hoppas att gustav mår bra, han fick fara hem till gävle idag.. 
 
ha en toppen kväll så hörs vi :)<3
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus