bästa mikaela!! <3

som sagt ihelgen så har jag träffat mikaela och det var verkligen länge sedan jag såg henne, dock så for de hem idag, men jag fick träffa henne igår, vilket var väldigt roligt! hon var så otroligt gullig, för när hon var i usa så köpte hon några grejor till mig, såå sjukt fin å go' hon är! själv gav jag henne ett halsband som det var en symbol för vänskap på, köpte det när jag var i taizé i sommras:) men det var verkligen väldigt roligt att träffa henne och jag längtar sååå sukt mycket tills jag får träffa henne igen! så om du läser detta nu så ska du veta att du är väldigt saknad och att jag längtar tills vi ses igen:)
 
detta var vad jag fick av gulliga mikaela + en nyckelring från NY :DD<333
 
 

Kommentarer

Mikaela

2014-10-12 - 21:12:07
❤️ Saknar dig redan❤️
Svar: saknar dig oxå!!<3
Cecilia Fransson

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus