curling

ihelgen så blir det en massa curling, ska dock inte spela utan bara hjälpa till på hallen. men det kommer bli riktigt kul eftersom jag ska hjälpa till i sekeritaiatet( vet ej hur det stavas) och det kommer bli väldigt roligt att se alla lagen spela:) så imorgon ska jag vara där vid 07.00 kommer va så jävla trött! men det kommer säckert vara värt det! mikaela spelar ju här ihelgen så det ska bli roligt att se henne igen, träffade henne senast i våras på typ sportlovet. såå kul att se henne igen.. längtar!! :D 
ikväll så var det välkomnaden för lagen och jag erbjöd mig att välkomna dem. det var jättehemskt eftersom jag inte är så bra på engleska.... men nu är det är över och det är bara 3 dagar kvar:) ska bli sjukt roligt.. längtar så sjukt mycket, för det är väldigt bra lag har så det ska bli väldigt intressant att kolla på deras matcher:)
men vi höres imorgon!
hadee!
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus