helg?

snart äre helg! bara 2 dagar kvar och då ska jag fara hem!! jag har en sådan hemlängtan så det är inte sant! men ihelgen så ska jag hem, jag ska både till mamma och till pappa så jag kommer få träffa Rayan å Rabia och Pappa det var så länge sen jag såg dem och jag saknar dem så otroligt mycket och därför känns det så skönt att komma hem och bara ta det lungt:) ska också fara på hallen och träna på lördag och söndag med tova! ska bli så roligt att vara med henne eftersom jag verkligen saknar att träna med henne:) ska träffa alexandra på söndagen eftersom hon fyller år idag!! så grattis till dig gumman<3!! så då ska vi gå och fika så att jag kan gratta henne och ge henne hennes present! :D 
ska nog också träffa jennifer på lördagen eftersom hon också är i umeå denna helg( hon har flyttat till Stockholm..:() så då tänkte vi ses och gå på stan och bara prata, vilket jag verkligen behöver så det kommer bli djukt gött att se henne! sen ska jag bara mysa med min familj och bara njuta av deas närvaro.. kanske se en film eller två. 
 
jag kan ju bara säga att jag inte kommer att ha det tråkigt ihelgen eftersom jag har fullt upp på mitt schema:) men det är så jag gillar att ha det! nu ska jag bara ta det lungt så ni får ha det så bra!
hadee!
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus