Helgen

hej! Doch lite sent att skriva om helgen men men. Det har varit en riktigt bra helg, Malin var här och även mina föräldrar :) så mina föräldrar kom ner med lite grejor som jag ville ha ner hit, det vill säga mina 4 skor:D och lite fler saker. På lördagen så gick vi alla ut och åt och jag kan ju bara säga att "mätthetens mättnadens är mätt" man blev väldigt mätt och det var riktigt god mat. På söndagen hände inte så mycket men det var en riktigt bra dag.. 
 
Snart är det helg och då är det livechanel cup så då kommer det vara många juniorer här och tävlar dock ska inte jag vara med utan jg ska jobba men nog roligt kommer det är vara. Mikalela kommer hit och jag hat inte sett henne på jättelänge så det ska bli sjukt roligt att se henne!! 
 
Snart äre också höstlov! Längtar! En hel vecka utan skola är ju gRymt!
 
ikväll så kanske det kommer upp en video så håll ögonen öppna!:) 
hadee!

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus