mys

imorgon så har jag prov så jag har pluggat lite inför det osv.. sen så gick jag ut på en liten promenad, vilket var väldigt uppfriskande och nu så blir det en ansiktsmask och lite youtube. sen blir det godnatt. detta har varit en ganska bra dag tycker jag. jag borde vara ganska trött men jag är super pigg vilket inte känns så bra. men jag är jätte taggad inför helgen, för imorgon så kommer malin hit och stannar hela helgen sen på lördag så kommer min mamma å bonuspappa hit med lite grejor.. tillexempel mina skor!! har längtat så länge efter dem:D
men vi hörs imorgon :)
ansiksmasken jag ska andvända ikväll är pickly pear and mangosteen :)
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus