skola..

hej nu vare fan länge sen sist, men det har varit så sjukt mycket i skolan och jag känner mig så stressad.. men efter nästa vecka så borde det bli lugnt igen. Det bruakr väl bli så när man börjar ett nytt läsår, då ska varenda ämne ha ett prov.  Så imorgon är det Företagsekonomi som står på listan. Känns enda som att det kommer att gå ganska bra, hoppas att det syns på provet också:) men annars är det ganska lugnt här i härnösand. Som sagt så har jag kännt mig väldigt stressad vilket också har lät till att jag har kännt mig ganska nere, men nu är det över och jag känner mig på topp igen.. ja jag har några saker jag måste ta itu med men efter det så borde jag vara tillbaka på banan.. nu ska jag snart ha teori så vi hörs mer ikväll:)
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus