Måndag..

Jaha då var det måndag igen.. Hatar måndagar man är alltid så trött å less så går allt åt helvete! Hade dock bara 2 lektioner idag. Yay! Hade håltimme i 3 timmar.. Så jag å Carro drog hem till mig  sov typ:p har curling och fys idag.. Är verkligen astrött och orkar inget.. 
Bella har kommit hem igen! As gött, har saknat att ha något här hemma, drt har varit så tyst och ensamt här:(( men drt är skönt att hon är tillbaka i några dagar ialla fall:)
Alla prov å allt kommer nu. Orkar inte plugga men jag vet att jag måste. Samhällskunskap, företagsekonomi, svenska, matte oh engelska är saker som vi måste göra prov i eller ha en inlämning. Våga hata skola även fast den är bra för dig!
Ha de!

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus