länge sen sist..

Jag är hemskt ledsen för att jag verkligen suger på att uppdatera.. men jag har ialla fall varit sjuk i typ en vecka. Eller typ tre veckor. Det började måndagen den 19 januari. Jag gick till vårdcentralen och fick veta att jag hade urinvägsinfektion så jag fick pencillin som jag åt fram till lördagen den 24/1. Sen så hade jag fortfarande väldigt ont i magen ( typ krampaktig smärta) så jag gick tillbaka till vårdcentralen på tisdagen den 27/1 men då fick jag en annan sorts pencillin. eftersom jag jag hade så ont så gick jag inte i skolan onsdagen och torsdagen. gick även tillbaka till vårdcenetralen torsdagen den 29/1 men då sa han bara att jag skulle komma tillbaka om några dagar ifall jag fortfarande hade ont. eftersom jag hade så ont så var jag hemma även fredagen. det blev lite bättre under helgen men inte så mycket så jag gick tillbaka till vårdcentralen på måndagen och då fick jag en remiss till akuten i sundsvall för att kolla vad det var. Då var Olle snäll och skjussade dit mig, han stannade även kvar med mig:) men de hittade ingen där heller så jag har varit hemma hela veckan. men idag gick jag på skolan. för igår så åt jag nästan ingenting men idag så känns det nästan ingenting i magen, så något måste jag ha gjort rätt. så jag var på de 2 första lektioerna idag, jag gick då hem efter lunch för jag fick väldigt ont. men det känns fortfarande bättre än vad de har gjort de föregående dagarna. 
 
så nu vet ni varför jag inte har varit så pigg på att skriva:) hoppas att ni förstår:)

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus