bästa dagen

idag så var jag först väldigt hurtig å gick på gymmet 7-8 sen så skulle jag på vårdcentrralen för att ta några prover. hade då 40 min av min lektion kvar så då orkade jag inte gå på den. men nästa lektion var då matte 10:30-11:20 de va lite små drygt men det gick väl för sig, vi hade vikarie så vi hållde på med pytagoras sats hela lektionen.  fick veta att efter det så slutade jag, vi hade halvklass på företagsekonomin och på samhälle skulle vi läsa en bok, som man fick läsa vart man ville :) kan ni fatta hur ahppy jag blev när jag fick sluta efter en lektion. :D 
så hela dennna eftermiddag har jag bara chillat å kollat på youtube typ. och jag har gjort världens handlingslista så jag ska nog gå å handla på både willys å maxi. det är nämligen så att jag ska typ laga as mycke mat i veckan, så jag är sjukt taggad!! :)

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus