tisdag..

jag så jag har inte varit så aktiv är ( eller på någon social media) men ibland så kommer det en sådan tid då man inte orkar med någon. så har det varit för mig. jag har inte riktigt känt mig som mig själv nu i början av året, allt har känts meningslöst och tomt. det har varit mycket med skolan och med sjukdomar och liknande.. men nu känns det som att allt är påväg upp igen. 
som jag sa så har jag inte varit så aktiv här på bloggen och desamma gäller youtube. men nu är det en video påväg, jag ska spela in den imorgon, så den kommer upp någon gång imorgon kväll:) jag har också betämt mig för att jag ska göra en video per vecka eller max varannan vecka. ( vi får väl se om jag håller det) men jag ska verkligen försöka:) 
jaja, idag så betämde jag mig för att göra pyttepanna till middag, med det blev de rödbetor,gurka och tomater. nommy! men imorgom så har jag sovmorgon till 10:30 så det känns underbart :) 
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus