torsdag..

idag är det torsdag, det känns som att denna vecka aldrig tar slut... Men i morgon så är det fredag och helg! Jag ska åka hem till Umeå imorgon eftersom på söndag så ska jag gå en skotterutbildning och förhoppningsvis ta skotterkortet, jag är väldigt taggad och tycker att det ska bli väldigt roligt. 
Det känns verkligen att det är vinter nu, det är stora snöhögar överallt och så fort man går ut så fryser man ihjäl. Men det är en underbar känsla att få känna kylan mot sin kind och se det snöa. Denna vecka så har det varit väldigt mörkt och jag har inte sovit så mycket så jag har inte varit på det bästa humöret, hoppas att jag blir på bättre humör snart. 
Ha de så bra tills vi hörs igen:)

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus