TMI

Tänkte göra en sådan här tmi tag, här kommer den:)

Fråga 1: vad har du på dig?
Jag har på mig ett par svarta byxor med ett pöst rosa linne och en svart kofta:)

Fråga 2: någonsin varit kär?
Ja, i min underbara pojkvän Gustav.

Fråga 3: någonsin haft ett jobbigt break up?
 Ja, tyvärr har jag haft det:/

Fråga 4: hur lång är du?
Hela 171 cm

Fråga 5: hur gammal är du?
16, fyller 17 i sommar:)

Fråga 6: favoritmotto?
Jobba beachen 2k57

Fråga 7: hur lång tid tar det för dig att duscha?

Haha om jag bara duschar så kanske 30 min, men om jag ska ha min ansiktesrutin så kanske en timme..😂

Fråga 8: senaste saken som fick dig att gråta?

Eh.. Ja en grej hände mellan mig och min kille:/

Fråga 9: vilket stjärntecken?

Lejon🐯

Fråga 10: vad längtar du till?

Jag längtar så sjukt till sommaren, ska till Tyskland på bröllop och till marocco💃


Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus