höstläppar

 Hösten kan både vara underbar och gräslig, det bra är att curlingen börjar, sminket är helt fantastiskt! det finns så många otroligt fina färger på ögonskuggan, på läpparna. man vågar som pröva mer saker med sitt smink på hösten än vad han hade gjort resten av året. man vågar vara sig själv. det negativa är ju så klart att det blir så ruskigt kallt ute!  men tillbaka till läppar och smink, personligen så älskar jag mörka läppar och mycket smink, men jag tycker inte att jag själv passar så bra i ''riktiga'' höst färger på läpparna, så dessa 3 läppstift är ungefär vad jag brukar ha på mina läppar, de ger lite mer färg än vad man brukar ha på sommaren men det är inte riktigt så mörka, så dessa brukar jag kalla för höstfärger, lite åt de rosa,lila,bruna hållet (bilerna ger inte de riktiga färgerna, de är lite mörkare i verkligenheten) but i love it! 
nyx, soft matte lip cream, i färgen SMLC11 milan
mac, lustre, i färgen PLUMFUL A35
Rival de loop,berlin, i färgen 57

 
 
 

Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 år, UÅ Curling, Träning, Smink. Det summerar mitt liv på ett ungefär. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus