🔜UmeĂ„

Äntligen Ă€r det helg, har haft en vĂ€ldigt lungt dag, vĂ„gar inte riktigt börja trĂ€na igen, va pĂ„ gymmet igĂ„r sĂ„ ville ta med lungt idag sĂ„ att jag kan bli kvitt min förskyldning. SĂ„ idag har jag bara pluggat Ă„ senare hade jag svenska prov söm gick förvĂ„nats vĂ€rt bra,:) 
Ihelgen sĂ„ ska jag bara vara med min pappa och vi ska fara till min farmors gamla hus, sĂ„ det ska bli mysigt och att bara ta det lungt, kĂ€nns som att kag behöver en sĂ„dan helg, för detta Ă€r sista helgen innan allvaret börjar, och dĂ„ menar jag curlingen, nösta helg har vi vĂ„r första tĂ€vling och det Ă€r live Chanel, vi Ă€r super taggade och förvĂ€ntansfulla. Vi har lĂ€ngtar sĂ„ lĂ€nge efter det hĂ€r😍


Skriv en kommentar









Cecilia Fransson

17 Ă„r, UÅ Curling, TrĂ€ning, Smink. Det summerar mitt liv pĂ„ ett ungefĂ€r. puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus